Over Garden Center Advice

Toonaangevende experts uit de tuincentrum branche met ervaring bij vele succesvolle tuincentra in Europa, hebben hun krachten gebundeld in een vernieuwend concept: Garden Center Advice.

Garden Center Advice combineert jarenlange ervaring in data-analyse, retailadvies en architectuur. Het doel is om de tuincentrum ondernemer te helpen om  bestaande locaties te optimaliseren en zijn rendement te maximaliseren. Bedrijfsprocessen worden bekeken vanuit het oogpunt van de klant en in cijfers vertaald. Door een visuele weergave worden knelpunten in routing, assortiment en presentatie direct duidelijk. Door te zien welke meters achterblijven in omzet, krijgt de ondernemer tools in handen voor verbeteringen en voor extra inkomsten.

GARDEN CENTER ADVICE BIEDT U INTEGRALE OPLOSSINGEN GERICHT OP NIEUWBOUW, VERBOUW EN/OF OPTIMALISATIE.

Verbouw of nieuwbouw?

Om een succesvol tuincentrum te draaien, is ook inzicht nodig in de marktpotentie. Garden Center Advice maakt uitvoerige omgevings- en concurrentie analyses om maximaal te kunnen profiteren van kansen én mogelijke bedreigingen het hoofd te bieden.

Revitalisatie, ofwel het optimaliseren van bestaande locaties is een specialisme. Voor hergebruik of vernieuwing van een tuincentrum beschikt Garden Center Advice over de beste designers in de branche. Zowel voor het interieur als het exterieur.

Voor nieuw te bouwen tuincentra levert Garden Center Advice een totaalpakket variërend van haalbaarheidsstudie tot design en realisatie. Deze specialisten kennen de markt, de spelers, de ontwikkelingen, de producten en de materialen. Hierdoor kunnen zij sturing geven aan de omstandigheden en kan er optimaal gebouwd worden.

 

Wat wij u kunnen bieden

Optimalisatie

Door interne optimalisatie kan snel resultaat geboekt worden. Aan de hand van verschillende analyses is het mogelijk uw onderneming te benchmarken en is te achterhalen waar een optimalisatieslag gerealiseerd kan worden.

U kunt denken aan klantenherkomst analyse, assortiment scan en optimalisatie van de routing. Onder optimalisatie verstaan we ook het optimaliseren van bestaande gebouwen. Door aanpassingen aan het pand door te voeren is het mogelijk om op een snelle en relatief goedkope manier een optimalisatieslag te realiseren. ‘Return on Investment’ is ons sleutelwoord.

View our facts & figures
Aantal winkels
  • 2010
  • 34
  • 2015
  • 45

Totale groei vanaf 2010

24.44%
Aantal klanten
  • 2010
  • 34.000
  • 2015
  • 44.500

Totale groei vanaf 2010

23.60%
Gemiddelde winkel opbrengst
  • 2010
  • € 840.000,-
  • 2015
  • € 1.250.000,-

Totale groei vanaf 2010

32.80%
Gemiddelde besteding
  • 2010
  • € 45,-
  • 2015
  • € 85,-

Totale groei vanaf 2010

47.06%
Klantenservice vragen per dag
  • 2010
  • 54
  • 2015
  • 35

Totale groei vanaf 2010

-54.29%